sunnuntai 23. marraskuuta 2014

San Francisco day 3

IMG_2578 IMG_2566 IMG_2564 DSCN3431 DSCN3442 DSC_0137 IMG_2580 DSCN3434 IMG_2599 DSC_0157 IMG_2622 IMG_2614 DSCN3457 DSC_0266 DSC_0251 DSC_0225 DSCN3463 Haha, ehkä mun pitää vähän selittää miks niin useissa meidän ryhmäkuvissa kaikilla on peace.. Eli siis kaikki alko siitä, kun Konomi näytti kuvia sen Japanilaisista kavereista. Ja siis liiottelematta joka ikisessä kuvassa kaikki näytti peacea :-D joten siitä lähtien otettiin jokaisesta ryhmäkuvasta kaksi versiota, normaali ja peace. IMG_2629 Toisena kokonaisena päivänä San Franciscossa (eli meidän pikkuloman kolmas päivä) mentiin Golden Gate Bridgelle. Hellettä oli lähes 30 astetta, joten kaikki kävely otti välillä aika tiukoille ja onnistuin palamaan käsivarsista. Mutta se kaikki oli sen arvoista. Sitä paitsi oltiin tosi onnekkaita sään suhteen siinä mielessa, että usein San Franciscossa on aika sumuista ja monet näkee Golden Gaten vaan puoliksi sumun takia. Tällä kertaa ilma oli ihanan kirkas jä nähtiin koko silta kirkkaana auringossa. En tiedä oonko ainoa, mutta mulle tulee usein matkustaessa sellanen epätodellinen fiilis. Vaikea selittää, mutta välillä kun nään jonkun asian tai paikan, jonka oon nähnyt vaan kuvissa tai leffoissa tulee sellanen fiilis, että oonko oikeesti täällä. Sellanen olo mulla tuli kun näin Golden Gaten. Siitä syystä Golden Gate oli mulle koko reissun kohokohta. Musta oli tosi kiva matkustaa näin vaihtariporukalla. Mulla on tietty myös paljon jenkkikavereita ja tykkään amerikkalaisista tosi paljon, don't get me wrong. Mutta vaihtareissa parasta on musta se, että ollaan kaikki aina niin innoissaan kaikesta. Eletään joka päivä meidän unelmaa ja halutaan ottaa siitä kaikki irti. Joten sellasella porukalla ei voi olla koskaan tylsää :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti