perjantai 24. huhtikuuta 2015

Easter

IMG_3286 IMG_3288 IMG_3292IMG_3349 IMG_3351 IMG_3353 IMG_3354 IMG_3373 IMG_3374
Pääsiäisestä onkin jo aika pitkä aika, mutta oon ollut lähiaikoina kokoajan liikkeessä ja menossa jonnekkin. Mikä on tietenkin vaan hyvä juttu, koska tosiaan mulla ei oo edes kahtakaan kuukautta jäljellä apua.. Jossain vaiheessa haluan kirjoitella teille mun kuulumisista koska ne on tosi tosi sekavat! En ees pysy itse niiden perässä haha. 
   Nämä kuvat on international klubin pääsiäismunien metsästyksestä! Oli tosi kivaa totta kai niin kuin meillä aina on :-) mun melkeen kaikki parhaat kaverit, niin jenkit kuin vaihtarit on international klubissa joten tykkään aina mennä meidän eri tapahtumiin yms.
   Ensi viikolla on prom ja vähän yli viikon kuluttua lennetään host-perheen kanssa itärannikolle, kummastakin oon todella innoissani! 
   Yritän ennen meidän reissua tehdä pari kolme postausta, koska kuvia riittää ja aika paljon on tullut tehtyä :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti