lauantai 3. tammikuuta 2015

Seattle

IMG_2981 IMG_3012 IMG_2957 IMG_2990 IMG_2988 IMG_2986 IMG_2975 DSC_0127 IMG_3003 IMG_2998 IMG_3005 2015-01-03 2015-01-031 IMG_2996 Ihan aluksi, hyvää uutta vuotta kaikille! :-) En varmaankaan tee mitään erillistä postausta uudesta vuodesta, koska mulla ei ole melkeen yhtään kuvia.. Vietettiin uuttavuotta meidän kotona ja meille tuli myös jotain vieraita. Heti uuden vuoden jälkeen lähdettiin ajamaan tänne Washingtoniin sukulaisten luokse. Asutaan täällä aika lähellä Seattlea ( tai no miten sen ottaa, etäisyys about sama, kuin Helsingistä Kirkkonummelle) ja siksi eilen tehtiin sinne päivän reissu. Ensin syötiin aamiaista mun host-perheen sukulaisten omistamassa englantilaisessa tee-paikassa, josta toi teekannu kuva on. En ole ikinä maistanut yhtä hyviä skonsseja. Itse Seattlessa käytiin katsomassa kaikki perusnähtävyydet; Space Needle, satama ja markkinat, maailman ensimmäinen Starbucks ja gum wall. Itse kaupunkina tykkäsin Seattlesta tosi paljon ja oon valmis menemään sinne ehdottomasti uudelleen ja viettämään enemmänkin aikaa.
   Tänään ohjelmassa oli fooball-peli ystävien ja sukulaisten kanssa. Ei siis katottu mitään telkkarista, vaan pelattiin ihan itse. Oli tosi hauskaa, vaikka olinkin koko aika ihan pihalla ja ulkona oli aika kylmä.. Aluksi ajattelin laittaa kuvia pelistä tähän postaukseen, mutta mulla oli niin paljon Seattle kuvia postattavana, että parempi näin.
   Joka tapauksessa, nyt oon vieraillut kaikissa länsirannikon osavaltioissa! Paitsi no Alaskassa :-D

Mun postaukset tulevat nyt vähän oudossa järjestyksessä, koska mulla on nyt joululomalta vielä joitain kuvia postattavana. Ainiin ja ensiviikolla mennään Yfun kanssa Mt. Hoodille laskettelemaan :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti