maanantai 4. toukokuuta 2015

Prom 2k15

DSC_1040 DSC_1051 DSC_1056 IMG_3444 IMG_3451 IMG_3483 IMG_3496 IMG_3534 IMG_6801 IMG_6823 IMG_6886 IMG_6887 prom anna Viime lauantaina oli kauan odotettu Prom. Mun odotukset iltaa kohtaan olivat aika suuret, mutta en siitäkään huolimatta joutunut pettymään. Ehdottomasti yksi vuoden ihanimmista illoista! Kuten kerroin aikaisemmin, niin lainasin mun mekon yhdeltä kaverilta ja oon kyllä tosi onnelinen, että mulla kävi niin hyvä tuuri sen suhteen. Koska säästin mekkorahoissa, niin päätin käydä laittamassa manikyyrin ja hiukset kampaajalla. Kun menin manikyyriin yhden kaverin kanssa, niin oli hassua huomata, että liiottelematta tunsin/tiesin kaikki asiakkaat meidän high schoolista.
   Lauantaina laittautumisen jälkeen tavattiin porukalla Fionalla ja ajettiin läheiselle yliopistolle ottamaan kuvia, jonka jälkeen mentiin keskustassa olevaan italialaiseen ravintolaan. Olin ensimmäistä kertaa kyseisessä ravintolassa ja ruoka oli kyllä tosi hyvää! Tällä kertaa ihan aitoa italialaista jenkki-italialaisen sijaan. Pisteenä i:n päälle oltiin hankittu limusiini ja oli tosi hauskaa ajella ympäriinsä musa täysillä. Ennen itse prom-paikalle ajamista meidän kuski ajoi meidät yhdelle korkealle kukkulalle, joka oli täynnä viiniviljelmiä (tää alue jolla asun on yksi jenkkien suurimmista viinialueista) ja josta oli ihanat näkymät todella kauas, jopa Mt. Hood näkyi horisontissa.
   Meidän prom oli järjestetty Salemissa (Oregonin pääkaupunki) yhdessä vanhassa maalaistalossa. Tunnelma oli aivan ihana ja koristeluissa oli selvästi nähty paljon vaivaa. Musiikki oli tällä kertaa tosi hyvää ja myös tarjoiluihin oli panostettu, esimerkiksi suklaaseen dipattuja mansikoita ja erilaisia alkoholittomia drinkkejä. Tajusin taas todella vahvasti miten paljon rakastan mun koulua! Meille vaihtareille on niin ihanaa, miten tosissaan kaikki perinteet meidän koulu ottaa. Iltaan kuului tietenkin prom-kuninkaallisten julistaminen ja tunsin kummatkin, eikä tittelit olisi voinut mennä parempiin osoitteisiin. Muuten koko ilta meni tanssilattialla ja vielä kerran täytyy sanoa, että oli kyllä niin älyttömän hauskaa. Koska prom on tarkoitettu vain senioreille ja junioreille, niin tunsin tosi ison osan porukasta ja oli ihanaa viettää aikaa mun parhaimpien kavereiden kanssa.

3 kommenttia: