perjantai 15. elokuuta 2014

No hour of life is wasted that is spent in the saddle

DSC_0110 DSC_0117 IMG_1403 IMG_1392 DSC_0130 Pääsin kokeilemaan ratsastamista länkkärityylillä muutama päivä sitten. Suomessa oon ratsastanut kahdeksan vuotta (paitso viime vuonna yhden vuoden tauko). Oon kuitenkin aina halunnut kokeilla western-tyylillä ratsastamista, joten olin tosi innoissani, kun sain siihen mahdollisuuden. En edes tiedä onko Suomessa mahdollista kokeilla sitä. Western-satula oli tosi mukava, vaikka olin aika pihalla kokoajan. En tiennyt yhtään mitä tehdä, joten istuskelin vaan suurimman osan ajasta kyydissä tekemättä paljoa mitään, haha. Ratsastettiin siis maastossa, joten katselin vaan kattelin maisemia ja nautin ihanasta säästä! Oregon on ehdottomasti yksi kauneimmista paikoista, jossa oon koskaan ollut. En voisi olla onnellisempi, että päädyin just tänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti