maanantai 18. elokuuta 2014

What I've Been Doing

Luvassa pitkä ja sekava postaus! Oon nyt ollut täällä kaksi viikkoa ja ollaan tehty ihan sairaasti kaikenlaista. Ajattelin tähän postaukseen koota juttuja mitä oon tehnyt, mutta joista en ottanut tarpeeksi kuvia, että saisin kokoon kokonaisen postauksen. En ees tajunnut kuinka paljon kuvia ja juttuja on kertynyt, jotka haluan näyttää näin blogin kautta perheelle ja kavereille :)
IMG_1366 IMG_1628 Oon aina ajatellut, että oon koiraihminen henkeen ja vereen, enkä oo koskaan välittänyt kissoista mitenkään erityisesti. Nää kaks kissaa on kuitenkin saanut mun mielen muuttumaan ihan täydellisesti! Meillä on myös kolmas kissa, mutta mulla ei oo siitä kuvaa, koska se on niin ujo.
IMG_1385 Pesukarhu vierailulla. Ekalla kerralla juoksin ihan innoissani kameran luo, nykyään noi alkaa jo olla ihan tuttu näky. donitseja ja kissoja IMG_1589 Maailman parhaita donitseja! Kaiken lisäks sain vielä muistoks ton hatun, koska mun host-isä kerto sille myyjälle, että oon tullut Suomesta asti vaan maistamaan noita donitseja, haha. Mutta siis oon myös esimerkiksi tullut suomesta asti vaan käymään harvest festilla ja kokeilemaan kärryajelua.. 2014-08-18 IMG_1717 Pari päivää sitten oltiin keskustassa kattomassa kuumailmapalloshowta. Valaistut kuumailmapallot oli tosi mageita, harmi että oli liian tuulista ilmaan nousemiselle. uimajuhlat1 Viimeviikolla tapasin mun aluevalvojan ekaa kertaa. Mun aluevalvojalla on myös vaihtari, joka on tanskalainen. Mentiin yhdessä kokeilemaan crossfittiä. Se oli tosi tosi tosi rankkaa, mutta samalla hauskaa. Seuraavana päivänä en melkeen päässy portaita ylös, koska jalat oli niin jumissa.
  Crossfitin jälkeen lähettiin läheiseen Woodburn-outlettiin shoppailemaan. Tossa on vaan murto-osa mun shoppailuista. (Mentiin Woodburniin vielä toisenkin kerran hehee)
höm1 Hoideltiin koululla joitain paperijuttuja cross countrya varten. Tänään aamulla oli ekat treenit ja iltapäivällä on vielä toiset. Aamutreenit meni ihan hyvin, juostiin vaan puol tuntia ja en ollut huonoin jee. Mennään tällä viikolla (tai ensviikolla en oo varma) joukkueen kanssa rannikolle juoksemaan. Jos nää helteet jatkuu, niin tulee olemaan ihan hirveetä tuskaa juosta rantahiekassa. Ja ettei tää menis liian terveelliseks ja urheilulliseks, niin KFC vähän tasapainottaa.
2014-08-181 IMG_1718 2014-08-183 Eilen käytiin tsekkaamassa Harvest Fest. Harvest Fest on siis tapahtuma, missä näytettiin ihmisille miten ennen vanhaan elettiin. Se oli ihan cool. uimajuhlat höm Eilen oli myös poolparty Yfu vaihtareille (niille jotka jo on täällä). Oon nyt tavannut kaks vaihtaria, jotka tulee mun kouluun, tanskalaisen pojan ja japanilaisen tytön. Kummatkin on tosi kivoja. 

Kuten näkyy, paljon on tullut tehtyä ja koettua! Tässä ei edes ole kaikki, mutta en aina kanna kameraa mukana, joten kaikesta ei ole kuvia. Kiva juttu on kuitenkin se, että mun host-äiti kuvaa myös tosi paljon, joten mulla on usein kahen kameran kuvat!
Tälle viikolle on myös tosi kivoja suunnitelmia! Mennään varmaan joku päivä käymään rannikolla ja sunnuntaina mennään kattomaan baseballia. 

2 kommenttia:

  1. oiij sul o näyttäny olevan kivaa ja sul on nii kivoi kuvii:)
    mul on viel viikko enne lähtöö:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo viihdyn täällä tosi hyvin!! :) kiitos!
      ja saiks perhetiedot, minne päin oot menossa?

      Poista