tiistai 26. elokuuta 2014

Oregon Coast

IMG_1770 IMG_1806 IMG_1808 DSC_0034 IMG_1831 Merileijona!! IMG_1890 DSC_0011 IMG_1786 Lauantaina pääsin käymään ekaa kertaa rannikolla, ensin cross country-joukkueen ja sitten host-perheen kanssa. Otettiin ensin aamulla joukkueen kanssa joukkuekuvat. Joukkuekuvan lisäksi kaikkien oli pakko ottaa yksilökuva, joita painetaan pinsseihin, joita sitten myydään kilpailuissa. En tajua, miksi kukaan haluaisi ostaa jonkun toisen naamalla varustetun pinssin haha! Kun saan joukkuekuvan, niin teen varmaan postauksen, jossa kerron cross countrystä enemmän. Tällä viikolla on eka miitti/kilpailu, katsotaan jos saisin sieltä otettua edes muutaman kännykkäkuvan..
  Joukkuekuvien ottamisen jälkeen lähdettiin joukkueen kanssa keltaisella koulubussilla kohti rannikkoa. Jouduin jättämään repun bussiin, joten mulla ei ole yhtään kuvia sieltä. Se oli rannikkona tosi erilainen, kuin mistä nämä kuvat on otettu.
  Joka tapauksessa oli ihana reissu! Juostiin rantaviivaa pitkin ja mulla oli kokoajan semmonen fiilis kuin olisin jossain unessa. Tuntui niin epätodelliselta. En kylläkään pystynyt juoksemaan puoliakaan, koska sain niin pahat hiertymät jalkoihin. Onneksi muutama tyttö sitten käveli sen reitin mun kanssa! Oon niin niin niin onnellinen, että alotin tän harrastuksen! Oon saanut paljon kavereita ja koko joukkue on vaan niin ihana. Kaikki kannustaa toisiaan ja vaikka oonkin ihan surkee niin ei haittaa haha.
   En stressaa koulun alkuakaan yhtään. En oo vielä lyönyt lukkoon, että mitä kursseja aion ottaa, mutta oon saanut tosi paljon apua niiden valitsemisen kanssa. Luultavimmin ne kurssit mitä tuun ottamaan tulee kaikki olemaan sellasia, että mulla on tunneilla jo valmiiksi kavereita. Muutama tyttö myös pyysi mut istumaan niiden kanssa koululounaalle. Kuulostaa niin tyhmältä, mutta mulle se on jättimäinen helpotus, että tiedän valmiiksi minne mennä istumaan, eikä tarvitse harhailla sen tarjottimen kanssa sitten ekana päivänä.
  Nyt suistu vähän raiteilta tää teksti. Mutta siis.. Juostiin joku puolisen tuntia ja sen jälkeen meille oli järkätty bonfire ja kaikki grillaili ja amerikkalaiseen tapaan sitä ruokaa oli ihan sairaasti. Ribsejä, vasta kalastettuja taskurapuja, pastasalaattia, hodareita, sipsiä, vaahtokarkkeja, suklaata ja vaikka mitä muuta. Mun lempparit oli taskuravut! Se oli ihan kuin jostain elokuvasta syödä taskurapuja rannikolla nuotion äärellä. Pelailtiin myös kaikkia kivoja pelejä ja jotkut kävi uimassakin.
  Joukkueretken jälkeen host-äiti haki mut sieltä rannalta ja ajettiin toiselle rannalle vähän pohjoisemmaks. Mun host-isä ja sisko oli siellä kalastamassa. Se oli tosi kaunis ranta, vaikka olikin tosi tuulista ja siksi kylmää. Kaikki tän postauksen kuvat on sieltä. Rakastun päivä päivältä Oregoniin lisää ja lisää!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti