keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Christmas lights

DSC_0157 DSC_0253 10898025_817909181599291_6261420775170664838_n DSC_0260 IMG_2859 Aika monet on varmaan saanut leffoista yms vähän maistiaista, että miten jenkit panostaa jouluvaloihin. Mun host-sisko on asunut muutaman vuoden Connecticutissa ja hän sanoi, että täällä länsirannikolla panostetaan vielä itärannikkoa enemmän jouluvaloihin. Johtuen kai siitä, että tänne ei yleensä tuu lunta, joten valoilla yritetään saada vähän extra joulun tuntua. Ennen joulua ajettiin yksi ilta ympäriinsä kattelemassa jouluvaloja. Kaikki kuvat paitsi ensimmäinen on Salemista yhdeltä tietyltä kadulta, jonka asukkaat panostaa joka vuosi tosi paljon jouluvaloihin. Poliisi oli siis sulkenut heidän kotikadun ja ihmiset vaan hyppi ympäriinsä pihoilla ottamassa kuvia :-D Otettiin tällä kertaa Kaja ja Sara mukaan. Usein jos tehdään jotain mun host-perheen kanssa otetaan muita vaihtareita mukaan myös. Monien mun kavereiden host-vanhemmat ei tee läheskään niin paljon, kuin mun, joten myös siksi yleensä meillä on aina vaihtareita matkassa. Joka on tietty tosi kiva, koska about puolet mun kavereista on muita vaihto-oppilaita. Yleensä jenkkikavereiden kanssa tehdään vaan kaikenlaista McMinnvillessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti