tiistai 9. joulukuuta 2014

Thanksgiving

IMG_2825 IMG_2793 IMG_2812 IMG_2816 DSC_0482 IMG_2829 IMG_2821 Tykkäsin Thanksgivingistä tosi paljon. Tiivistettynä Thanksgiving on paljon ruokaa ja laatuaikaa perheen kanssa. Ruokaa olikin ihan sairaasti ja koska halusin maistaa kaikkea, tuli syötyä ihan liikaa. Kalkkuna oli sairaan hyvää ja sitä saadaan lisää sitten jouluna. Maistoin myös ekaa kertaa kurpitsapiirakkaa ja pakko myöntää, että olin vähän pettynyt :-D Kaikki mun jenkkikaverit oli kehunut mulle miten hyvää se on, mutta musta se maistuui vähän oudolta. Ei makeeta eikä suolaista vaan siitä väliltä haha. Onneks meillä oli kurpitsapiirakan lisäksi vielä neljä muuta piirakkaa. Tietenkin tarkotuksena on myös pysähtyä ajattelemaan kaikkea mistä on kiitollinen. Mulla on asioita joista olla kiitollinen tosi paljon, niin omalle perheelle, kuin host-perheellekkin.

Oon nyt jotenkin tosi iloinen. Viime viikko meni jotenkin ihan huurussa, koska olin jostain syystä tosi väsynyt, mutta viikonloppu auttoi ja nyt on paljon parempi. Tällä viikolla on yhden mun parhaan kaverin Sarahn synttärit ja lauantaina vielä winter formal jonne oon menossa tosi kivalla porukalla. Ainoa juttu joka vähän stressaa on, että tilasin mun mekon ja se ei oo vieläkään saapunut.. Ensi viikolla koulussa on jouluteemainen spiritweek ja sitten alkaakin jo joululoma. Tosi vaikea uskoa miten nopeasti aika kuluu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti